نیاز امروز جهان اسلام چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم

?امروز جهان اسلام نیاز به جهاد نظامی دارد یا جهاد اعتقادی؟!

?سال هاست مسلمین بجهت نقشه و دسیسه های دشمن به شدت در گیر اختلافات درونی هستند که روزانه منجر به کشته شدن بسیاری از مسلمین و مومنین میشود به گونه ای که این موضوع به این امر طبیعی در رسانه ها تبدیل شده است!

?دراعترافات فقط یک عضو داعش که در سوریه در زندان به سر میبرد، در مستندی اعلام میکند 900 نفر را با دستان خودش سر بریده است!!! و علت آن را بعضا استناد به آیات قرآن و تبعیت از سردمداران خود میدانند!

?به راستی امروز مدافعان حریم ولایت و اندیشه های اسلامی چه رسالت دشواری دارند! اینقدر این جهالت فراگیر است که بنام عید الزهرا(س) رسما به استناد به رفع القلم سال هاست دارند عده ای رسما و علنا خلاف شرع مرتکب میشوند و برخی افراد منتسب به برخی بیوت نیز بعضا حمایت میکند یا مخالفتی ابراز نمیکنند!!!

?فرازی از وصیت نامه علامه مصباح که به حقیقت چراغ هدایت بودند تقدیم میشود:طلب معرفت به خدا و به آنچه خدا نازل کرده، در زمان ما همانند جهاد فی سبیل الله، بلکه از برترین جهادهاست؛ زیرا خطری که اسلام و مسلمین را از ناحیه ی جهل تهدید می کند، به مراتب شدیدتر از خطری است که از ناحیه ی دشمنان می رسد، و بداند که دفاع از اسلام و دفع شبهات مربوط به اعتقادات و احکام، از بزرگ ترین راه های خشنودی خدای بزرگ است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها