مستند ضد؛ تلاشی در جهت حل بحران فرزند آوری در تمام کشورهای دنیا بجز ایران!

#یادداشت
#حسین_علیمردانی
#مشخصات_اسلام
#جلسه_338
#بحران_جمعیت

?مستند ضد؛ تلاشی در جهت حل بحران فرزند آوری در تمام کشورهای دنیا بجز ایران!

واقعا چرا مدام در حال حل کردن مسئله های دیگران هستیم.
چرا یکبار هم که شده مسئله ی خودمان را حل نمی کنیم.

آخر آن کره ای از خدا بی خبر که از ترس در خطر افتادن رفاه مادی اش توله نمی آورد چه ربطی به من بچه مسلمانی دارد که حداقل هزار سال است در معرض صدای اذان قرار دارم!

تعارف که نداریم، اگر تعلیمات اسلامی به دردی نمی خورد، یکبار برای همیشه خودمان را راحت کنیم و مدرنیته را بپذیریم تا حداقل با نسخ های مریض و بدبخت مدرنیسم را در کشور خودمان پیاده نکنیم.

اصلا چه اتفاقی افتاده که این عزیزان دل الان به یاد بحران جمعیت افتادند. مگر بحران جمعیت مال امروز و دیروز است؟!
بحران جمعیت ما از وقتی شروع شد که دهه 60 و 70 های ما که در خانواده های پرجمعیت رشد یافته بوددند با بحران هویت مواجه شدند.
بحران جمعیت آن وقتی شروع شد که این نسل که نماد پیروزی بودند، تبدیل به نماد نکبت و بدبختی شدند و انواع و اقسام تهاجم های فرهنگی و غیرفرهنگی به آن ها صورت گرفت؛
در بدو تولد با واکسن عقیم شدند، در مدرسه کتک خوردند، پشت کنکور ماندند، در دانشگاه عمر تلف کردند، در سربازی از نظام اسلامی متنفر شدند و در آخر هم نتوانستند کار پیدا کنند و در بحران اقتصادی از تشکیل خانواده بازماندند.

همانطور که بحران جمعیت یک روزه از بین نمی رود، یک روزه هم به وجود نمی آید، این دلسوزان بفرمایند که تا الان مشغول حل کردن کدام مسئله ی کلان جمهوری اسلامی بودن که توجه آن ها را از کاهش نسل منصرف کرده بود!

اصلا همین ها که علاقه دارند مسلمانان را با کفار مقایسه کنند، بروند مطالعه کنند و ببینند که واکنش مردم هر کشوری پس از جنگ، افزایش نرخ جانشینی و فرزند آوری است.
چرا همان موقع علاجی نیندیشیدند و مردم را در دور فرزندآوری نگه نداشتند!؟
چرا مانند همه ی کشورهای جنگ زده که سرمایه شان را از دست دادند، از بیم فقر، سیاست های کاهش جمعیت اعمال کردند؟!

?باری… همین ابراز دغدغه ها و توجه به مسائل کلان تمدنی نشان دهنده ی رشد امت حزب الله و تعالی انقلاب اسلامی است؛ خدای متعال از ایشان قبول کند و این اخلاص و خون دل خوردن را مایه ی رهایی ما از تله هایی که شیاطین عالم بر سر راه ما قرار داده اند بگرداند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها