تقریر

#یادداشت
#حسین_علیمردانی
#مشخصات_اسلام
#جلسه_350
#تقریر

این مجموعه باید مرجعیت چند موضوع را به عهده بگیرد، به این معنی که نشان دهد ما اجازه نخواهیم داد در این باب ها برای مردم ذهنیت ضعیف درست کنید، ما از فکر درست و روشن فکری و روشن بینی حراست خواهیم کرد و اساسا ما طرفدار روشن فکری هستیم و این را سفاهت می دانیم که شما خودت را اینقدر راحت تحقیر کنید و این همه رزومه و کارنامه را نبینید. البته انتقادها را هم می گوییم. مثلا اینکه خلق طلبگی جلوی بعضی از حرفه ای گری ها را می گیرد.این ها جزء ایرادهای ما است و لطمه های خوبی هم زده است ولی نمی شود که فقط این ها را برجسته کرد! یک دنیا با ما درگیر است و پنجه ی یک نظام سلطه را در مشت خودمان خورد کرده ایم، این یک واقعیت است.

باید بررسی که 40 سال پیش نظام سلطه کجا بود و ما کجا بودیم و 40 سال بعد ما کجا هستیم و نظام سلطه کجا خواهد بود. اصلا بر اساس آیتم های دیگران بررسی کنیم.
البته اینکه این پیشرفت ها را بگوییم یکی از کارها است.

دعوت به کلام انقلابی، دعوت به مهربانی با خلق خدا است. آن چیزی که در دل من است، درگیری نیست! هر چند خباثت هایی از این مدعیان روشن فکری دیدم که آدم به سختی می تواند خودش را کنترل کند. ولی ما این ها را فراموش می کنیم، ما در دلمان فقط مهربانی است.

آقایان بسم الله، ایشان به ذهن جامعه یک زخم زده است. شما فکر می کنید که روحانیت را زده است، نه، هویت جامعه را مورد آسیب قرار داده است. روحانیت بخشی از هویت این مردم است.

در پروتکل های یهود هست که شما اشراف را بزنید تا مردم بی دفاع شوند. شما بخاطر ناراحتی که از آن خان دارید، با آن ها همراهی می کنید و متوجه نمی شوید که با از بین رفتن او، شما هم از بین می روید! آن خان بود که از روی قدی و حفظ منافع خودش قدرت بسیج کردن داشت و می توانست جلوی ایشان بایستد. یهودی ها می گویند که سه قشر عامل ثبات هستند، 1. روستائیان 2. زنان 3. روحانیت. در طول تاریخ در این 200 سال این ها را هدف قرار داده اند. انواع ضربه ها را به این سه قشر وارد آورده اند. اینجا چیزهای بعضا جانکاهی وجود دارد. انواع واقسام طراحی ها و ضربه های مستمر، تئوری پردازی و تولید دانش و … .

0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها