#تقریر 4جلسه 364-14000929

#یادداشت
#حسین_علیمردانی
#مشخصات_اسلام
#جلسه_364
#تقریر
جلسه 364-14000929

?جایگاه طب اسلامی

عرض من این است که علت اینکه این ها را با بیل خاموش می کنند این است که این ها خیلی جری هستند. من مطمئن هستم که شما از این ها تصویر راهبردی ندارید. این ها یک بمب منفجر شده هستند، این ها بحث اصلی شان سبک زندگی است و تغییر نگاه به زندگی است. مفصل هم حرف دارند و اصلا هم حرف هاشان مزخرف نیست. اگر این ها حرفشان مزحرف باشد تمام مستحبات و مکروهات که در ذهن شما است باید مزخرف باشد. اصلا اینطور نیست.

این را می خواهید قبول کنید یا نکنید، نظام پزشکی ایران واقعا مسموم است و قطعا یک نقطه ی استکباری است. در دنیا هم همین طور است. من واقعا داشتم شاخ درمی آوردم که آقای رئیسی که سر کار آمدند بحث از واکسن اجباری کردند! هیچ کسی در دنیا اینقدر بی عقل نیست. البته اصل اینکه در واکسن بدمند کار عاقلانه ای بود، چون می دانستند که با چه دژخیم هایی طرف است. بنده هم بودم همین کار را می کردم، حضرت آقا هم اگر بود همین کار را می کرد.

نگاه کنید که چقدر طراحی قشنگ است. معطل کردن های آقای روحانی، بعد هم دولت جدید که آمد، همه چیز به پای دولت جدید نوشته شد! خیلی طراحی ها دقیق تر از آن چیزی است که فکر می کنید. این را یادتان باشد که مردم را ما واکسن زدیم و آقای روحانی واکسن نزد! ولی مجبور شدیم، کار درستی هم کردیم. ولی اینکه واکسن اجباری را مطرح می کنند خیلی اشتباه است.

آقای بهجت می گفت که اگر این غربی ها را بشناسید، جیب هایتان را سفت می چسبید، چون طوری جیبتان را خالی می کنند که خودتان هم باورتان نمی شود. ایشان به لحاظ اجتماعی خیلی آدم باهوشی بودند.
بچه های طب اسلامی خیلی زنده تر از بچه های طب سنتی هستند، فاصله شان زیاد است. هرچند که طب سنتی ما خیلی پر مفاخره است. ولی بچه های طب اسلامی خود وحشی هستند! این خیلی پر معنا بود که آقای تبریزیان را زدند.

البته من شذوذات آقای تبریزیان رامی شناسم. درمان های این ها هم روی خود من خیلی سودی نداشته است. ولی پدیده ای که جلوی چشم من است دارم روایت می کنم.

ساده برخورد نکنید، باور کنید که مردم پناهگاهی جز شما ندارند. این را قبول کنید. من زمانی که دیدم حوزه در برابر کرونا انفعال نشان داد، ناله ام درآمد. آن نوشته ای که 1 اسفند 98 نوشتم، در دلم برای مردم ایران گریه می کردم، احساس کردم که مردم ایران دیگر پناهی ندارند. وقتی حوزه در برابر کرونا انفعال نشان می دهد، دیگر نمی شود به این مردم خدمت کرد و کاری نمی شود کرد. یک مقداری عمیق تر به مسائل نگاه بکنید، ما واقعا یک کشور مستضعفی هستیم، اصلا فکر نکنید که انقلاب کرده اید و از استضعاف بیرون آمده اید. اصلا مفهوم استضعاف را نمی دانید، استضعاف را به صورت انضمامی هم نمی شناسید!

الان دارند ضربه های سنگین به ما می زنند. جلوی چشم ما در قضیه ی جمعیت ما را شکست دادند، همین طور داریم نگاه می کنیم! واقعا داریم در بحث جمعیت تمام می شویم! حالا اگر کسی را قبول نداریم، حضرت آقا که دارد می گوید دهشتناک. الان قشنگ داریم می بینم که در قضیه جمعیت هزیمت خورده ایم باز هم داریم نگاه می کنیم! این همان خصلتی است که عرض کردم که احساس نمی کند من باید مراقب باشم و تلاش کنم تا به یک چیزی برسم. همه اش خوش بینی!…
4️⃣

0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها