فناوری های اجتماعی حوزه معنویت بهترین حمله به طرح دشمن

بسم الله الرحمن الرحیم

  • اساسی ترین نیاز انسان مسئله معنویت می باشد. جمهوری اسلامی، مزیت نسبی اش نسبت به تمام حکومت ها و مدل های حکمرانی در دنیا، پاسخ عینی برای مسئله معنویت بشر می باشد. و جهان استکبار تمام معضلش با جمهوری اسلامی همین مسئله معنویت می باشد چرا که پاسخ به معنویت در جمهوری اسلامی شیوه ای جدید از حکمرانی را در دنیا رقم زده است و این باعث شده است که ایران تنها کشوری باشد در که نظم کنونی جهان با طرح استکبار و دنیای مدرن همراهی نکند.
  • حتی می توان اتفاقات خاص پدیده اغتشاشات اخیر را در همین فضا تحلیل نمود چرا که این بار پدیده اغتشاشات در داخل به شدت به قبح شکنی و از بین بردن مظاهر معنویت پرداخته است و در بیرون از ایران ، به کمک سلبریتی ها و جریان های دیگر به دنبال این است که یک تصویر زشت و زننده از ایران نشان دهد. همه این کارها را می توان در این جهت معنا کرد که دنیای مدرن و استکبار جهانی به دنبال آن است که به جامعه جهانی نشان دهد که نسخه حکمرانی ایران صحیح نیست تا آن فناوری های اجتماعی در حوزه معنویت دیده نشود و مورد توجه قرار نگیرد.
  • اما در این میان اگر لایه سیاست گذاران فرهنگی در جمهوری اسلامی هوشیار باشند باید سعی بر آن کنند که فناوری های اجتماعی حوزه معنویت را به شدت تقویت و تکثیر کرده تا با این کار نقشه اصلی دشمن را خنثی کند.
  • پدیده اربعین، سرود سلام فرمانده ، راهیان نور ، هیئت ، مواسات و … برخی از آن فناوری های اجتماعی حوزه معنویت می باشند.
0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها