چشم امید همه به شماست!

تماشای مسابقات فوتبال معمولا فقط برای قشر خاصی از جامعه جذابیت دارد. اما فوتبال ملی خیلی عمومی تر است. همه بازیکنان به کشورهای خود بر می گردند و برای پیروزی تیمی که اصالتا به آن تعلق دارند، تلاش می کنند. مردم هر کشوری نیز، با پیروزی های تیم کشورشان خوشحال و با باخت آن ناراحت می شوند. فریاد می کشند، شادی می کنند، بغض می کنند و می گریند.
اما امسال، جام جهانی برای مردم ایران رنگ و بوی دیگری دارد؛ پس از تلاش فراوان دشمن برای تفرقه افکنی میان مردم ایران و شدید تر کردن و ادامه دار نمودن این اختلافات، همه مردم ایران در کنار هم، یک امید و یک آرزو در دل دارند. پس از پیروزی مقابل ولز، همه خوشحال بودند که پس از چند ماه همه در کنار هم قرار گرفتیم. حال خوب را تجربه کردیم و فهمیدیم چقدر به هم نزدیکیم!
امروز، چشم امید مردم ایران به تیم ملی فوتبال است. نه تنها مردم ایران، بلکه همه آنهایی که برای پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالَم دعا و تلاش می کنند، با مسابقه امشب تیم ملی ایران در مقابل آمریکا ارتباط خوبی برقرار می کنند. حس می کنند این مسابقه تجسم عینیت یافته آمال و آرزوهای ماست.
عمق این تقابل را احتمالا ما نمی فهمیم. مردم کشورهای مظلوم، آنهایی که همیشه ایران و ایرانی را بخاطر شجاعت ها و رشادت هایش تحسین کرده اند ، امشب چشم امید به ایران بسته اند ، تا این بار، آمریکا را در زمین فوتبال شکست دهند.
همه آرزو دارند امشب #ایران_قوی ببینند. بینند که ایران رشد کرده و قوی تر شده! بفهمیم که وقتی در کنار هم قرار بگیریم، معجزه می کنیم و نشدنی ها را، شدنی می کنیم! به امید پیروزی … ✌️

0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها