وظایف انقلابی طلبه

#یادداشت
#مشخصات_اسلام
#مهدی_اعلایی
#یادداشت_ ظلبه62
#جلسه_338

همه ما طبیعتاً دغدغه های مختلفی داریم و احتمالاً، مأموریت های متفاوتی هم برای خود تعریف کرده ایم. البته، همه کسانی که در این گروه هستند، یک خواست مشترک دارند و آن هم، انجام وظایف انقلابی خود و ایفای نقش، به عنوان طلبه عصر انقلاب است.

حال، استاد عزیزی که بخش زیادی از عمر خود را در امور تربیتی و به خصوص تربیت طلاب صرف کرده اند، می فرمایند نرم افزاری ارائه کرده اند، که با اجرای آن نرم افزار، با روزانه ۲ ساعت وقت گذاشتن، می توانیم بهترین خدمت ها را به انقلاب انجام دهیم. بنده که در حد مباحثه و گفتگو در این زمینه نیستم؛ ولی ایشان متواضعانه آمادگی دارند درمورد تمام جزئیات مدعای خود مباحثه کرده و توضیح بدهند، که چرا بهترین جایی که می توان ایستاد، حلقه اندیشه کلامی است.

می توان تعبدی با استاد عزیز همراه شد و دست در دست ایشان رفت؛ می توان با استدلال و منطق با استاد گفتگو کرده و پس از آن، قدرتمند با استاد همراه شد؛ احتمالا راه های دیگری هم، برای قانع شدن به التزام به تعهدات این حلقه وجود داشته باشد.

اما چرا ما همراه نمی شویم؟ واقعاً اگر نتوانیم روزانه ۲ ساعت (یک دوازدهم شبانه روز) خود را، منظم کرده و به آن پایبند باشیم، آنگاه اگر انتظار خدمت ژرف و عمیقی به انقلاب اسلامی داشته باشیم، انتظار بیجایی نیست؟!؟

درد دل در این زمینه بسیار است. درد دل هایی که می تواند بسیار رشد دهنده هم، باشد. اما ای کاش بتوانیم خود را منظم کنیم و به سوی آن نقطه ای که استاد عزیز نشان می دهند، حرکت کرده و به آن موقف برسیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها