زندگی گرایی!!!

#یادداشت
#مشخصات_اسلام
#مهدی_اعلایی
#یادداشت_78
#جلسه_358
#بازتقریر

? زندگی گرایی!!!
گاهی ما فهم اشتباهی از اولویت های زندگی خود داریم و این باعث می شود یک عمر بدویم، ولی به چیزی نرسیم؛ یا اینکه بهتر بگوییم چیزی که عائدمان می شود، خیلی کمتر از آن مقداری است که می توانستیم کسب کنیم.
به نظر می رسد ایده «زندگی گرایی» که استاد عزیز مطرح می فرمایند، جزو همین اولویت هایی است که باید لحاظ کنیم. شاید در وهله اول با انرژی جوانی و روحیه جهادی نیروهای انقلابی نسازد، ولی وقتی روی آن کار شود و رسیدگی های لازم به آن انجام شود، می تواند ویرایش اساسی به وضعیت فعلی جبهه انقلاب بزند.
شاید یکی از وجوه نامأنوس بودن این ایده این باشد که معمولا آنچه از زندگی بزرگان ما روایت شده، سختی ها و مجاهدت هایی است، که بیرون از خانه و در زمینه های اجتماعی یا سیاسی متحمل می شدند و یا اخلاق ومنشی که در حیطه فردی خود داشتند. اما اینکه رسیدگی آنها به زندگی خود چگونه بوده، معمولا فهم درستی از آن نداریم.
رسیدگی به زندگی در تبلیغ هم، اهمیت زیادی پیدا می کند. وقتی دیگران یک زندگی مترقی به روز و با نشاط از ما ببینند، به تفکرات ما بهتر جذب می شوند؛ در مقابل نیز، وقتی ما حرف های فوق العاده بزنیم، ولی دیگران از زندگی ما لذت نبرند و به آن جذب نشوند، ارتباط لازم را، با حرف های ما برقرار نمی کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به یادداشت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها